Gönderi Küçük Resmi

2.03 yamasında karakterler ve silahlara gelecek güncellemelerin yanında AFK’lara çözüm getirildi.

2.03 yamasında Reyna ve Yoru karakterlerinde önemli değişiklikler yapılırken Marshal‘a güçlendirme getirildi. Frenzy ve Stinger silahlarında ise güçsüzleştirmeye gidildi. Son olaraksa AFK oyuncularını caydırmak amaçlı olarak ekstradan puan kaybetme özelliği getirildi.


Karakter Değişiklikleri:


Reyna Ajanındaki Değişiklikler:

  • Maksimum Sömür (Q) ve Azlet (E) yükü azaldı: 4 >>> 2
  • Reyna’nın son 3 saniye içinde hasar verdiği katledilen düşmanlar, Reyna tarafından öldürülmese bile Ruh Küresi düşürecek.
  • Sömür ve Azlet’in yüklerinin bedeli arttı: 100 >>> 200

Yoru Ajanındaki Değişiklikler:

Çatkapı (E)

  • Mini haritada hareket eden Çatkapı’nın küresinin düşmanlar tarafından görülebileceği menzil artık haritada belirtiliyor.
  • Düşmanların Çatkapı’nın ışınlanma sesini duyabileceği menzil artık mini haritada görünüyor

Boyutlararası Geçiş (X)

  • Boyutlararası Geçiş yaparken Yoru’nun mini haritası artık görünüyor.
  • Boyutlararası Geçiş sırasında Yoru’nun görüş menzili içindeki düşmanlar artık mini haritada silah arkadaşlarına da görünür oluyor.
  • Boyutlararası Geçiş, artık düşmanların gövdesini engellemiyor.

Silah Değişiklikleri:


Marshal:

  • Silahla yakınlaştırarak nişan almış oyuncunun hareket hızının normal hareket hızına oranı arttı: %76 >>> %90
  • Bedeli azaldı: 1100 >>> 1000
  • Nişan alırken yaklaştırma oranı arttı: 2,5x >>> 3,5x

Stinger:

  • Bedeli arttı: 1000 >>> 1100
  • Tam otomatik modun atış hızı azaldı: 18 >>> 16
  • Tam otomatik moddayken eskiden 6. mermide ulaştığı maksimum saçılma oranına artık 4. mermide ulaşıyor.
  • Tam otomatik modda silahın yukarı doğru (dikey) geri tepme oranı düzenlendi ve 3. mermiden sonra yukarı doğru daha şiddetli sekecek şekilde değiştirildi.
  • Tam otomatik modda yatay geri tepmenin mermi koruması oranı azaldı: 4 >>> 3

Frenzy:

  • Bedeli arttı: 400 >>> 500

Rekabet Güncellemeleri:


  • Dereceli karşılaşmalarda uzun bir süre (şu an için 6 veya daha fazla tur boyunca) AFK kalmak artık 8 KP kaybetmenize sebep olacak.
  • Kısım Kademesi Rozeti artık en iyi dokuzuncu galibiyetinizi değil en iyi galibiyetinizi gösterecek.

VALORANT’a ilerleyen süreçlerde gelecek değişiklikleri kaçırmamak için sayfamızı ve sosyal medya hesaplarımızı takip etmeyi unutmayın.

Add comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir